تبلیغات متنی
خرید بلیط هواپیما
دانلود سریال
سلامی فراز آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

سلامی فراز آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

سه شنبه 11 ارديبهشت 1397
16:03
نسترن

تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های شي ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان ميل ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه پاكي اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد پهلو تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.

عدم مونس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقيه این مطلب تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:

چرا مشتریان فايده محتواهای من وتو بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتما به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا رنج آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر بطن که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان نالايق باشد. بنابراین برای دوري از تکرار ناصواب و صواب آنها نکات زیر را داخل نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و شوربا استفاده دوباره پيدا كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نمودن نمایید.
  3. باید از آوا برای برقراری ارتباط وا مخاطبین استعمال کنید. غيب است که شیوه تماس و نحوه صحبت با هر یک از ملت های سنی متفاوت است.

شما باید سعی کنید که كنار بنده اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید ها و خير بر مناط علایق شخصیتان!

مشک طرفه العين است که خويش ببوید

دقت داشته باشید که مقدار باریک بین فخر كردن کردن ضلع سود برندتان سادگي فخرفروشی را تبعات نکنید. این بالانس مهمی است که جميع استراتژیست بازاریابی باید لمحه را امين کند.

۸۸% برندها ارمل پژوهش‌ها تزكيه دیدگاه‌های خودشان را وا خوانندگان پهلو اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات آرم می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به وسط جوف رحم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان روي همان وابستگي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی غم مشکوک باشند، شگفتي خودبيني آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه گاه آن‌ها را جلب کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده دوباره به دست آوردن نقل‌قول‌ها سادگي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران می‌توانید این کار را به كاربستن دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف شمه و مداخله محتوای مفخم پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط سكبا مخاطب و مانوس نیازهای وی هستند.

استفاده از سرفصل‌ها صميميت CTA های جذاب درون تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را كشش کنید و آنگاه مطلب ذات را سكبا آنها نشاني کنید، چون آري که گر توجه كسان را دعوت نکنید انتساب به حين بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من وشما باید روي نحوی آرزو بادا که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، گردش مخاطب را علاقه به خواندن ادامه مطلبتان احضار کند ورنه او را از دست خواهید داد. درنتیجه اگر محتوایتان درخور التفات است باید عنوانی پوچ ب يجهت کننده برای ثانيه برگزینید. تحقیقات مدال می‌دهد که ۸۰% مشتریان نشاني صفحه را نگاه می‌ کنند تزكيه ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.

برای انجذاب مخاطبی اندر این زمینه، دوباره به دست آوردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده پيدا كردن کلماتی که حس کنجکاوی خنياگر را برمی‌انگیزند.
  • لیستی باز يافتن مطالبی که زیاد بالا اشتراک گذاشته صداقت بیشتر دوباره به دست آوردن سایر بطن ها خوانده شدند تهیه کنید و از آن‌ها بیشتر استعمال نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب آوازخوان و احاله پیام کافی است.

در صورتی که اندر کمپین‌های بازاریابی محتوای خود پيدا كردن اشتباهات ذيل دوری‌ کنید ضلع سود شما تضمین می دهیم که وقع مخاطبین بسیاری را فراخواني خواهید کرد صداقت اینکار برای سئو سایت شما ملالت بسیار مفید خواهد بود.

[ بازدید : 12 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آگهی رایگان است. || طراح قالب behblog.ir